Ελλαδάρα σ' αγαπώ
Παρακαλώ να είστε προσεκτικοί με το "Όνομα χρήστη" σας και τον κωδικό ασφαλείας. Για όποιο πρόβλημα ή ερώτημα έχετε επικοινωνήστε με τους συντονιστές και διαχειριστές του φόρουμ.
Καλή διαμονή.
Καλωσορίσατε στη παρέα μας. Με μια εγγραφή εντελώς δωρεάν θα μπορείτε να βλέπετε όλα τα ποστ των μελών μας. Μη διστάσετε να κάνετε μια εγγραφή. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα όνομα, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένας κωδικός.
Όσοι γνωρίζετε και μπορείτε να συμβάλετε με τις γνώσεις και την ιδιότητά σας σε κάποιους τομείς (νομικά θέματα, λογιστικά, ψυχολογικά κλπ) παρακαλώ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές και συντονιστές μας για να σας κατατοπίσουν πως μπορείτε να προσφέρετε οικειοθελώς πάντα στα μέλη του φόρουμ. Η διαφήμιση θα είναι επακόλουθη.
Όσοι μπορείτε και έχετε κάποιο χρόνο για το φόρουμ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές να σας κάνουν συντονιστές συζητήσεων. Αυτό θα διευκολύνει πολύ κι εμάς και όλα τα μέλη που θα έχουν άμεση ανταπόκριση.
Ψηφοφορία
Έργα ή απλά θεωρία;
1. Σχεδιάζω πολλά πράγματα αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω.
50% / 23
2. Σχεδιάζω λίγα για να μπορώ να τα προλαβαίνω.
17% / 8
3. Δε μου αρέσει να σχεδιάζω, δρω απευθείας.
17% / 8
4. Δεν είμαι άνθρωπος της δράσης.
15% / 7
Πρόσφατα Θέματα
Βρες τη λέξηΔευ 06 Ιαν 2020, 15:45Γιασεμί
ΑφιερώσειςΔευ 06 Ιαν 2020, 12:13Αγάπη
To AIDS κι εμείς...Πεμ 30 Μάης 2019, 20:52Γατούλης
Απρίλιος 2020
ΚυρΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
1840 Δημοσιεύσεις - 28%
1144 Δημοσιεύσεις - 17%
660 Δημοσιεύσεις - 10%
590 Δημοσιεύσεις - 9%
Πάνος (520)
520 Δημοσιεύσεις - 8%
460 Δημοσιεύσεις - 7%
400 Δημοσιεύσεις - 6%
360 Δημοσιεύσεις - 5%
340 Δημοσιεύσεις - 5%
310 Δημοσιεύσεις - 5%
Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
5 Δημοσιεύσεις - 100%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
3 Δημοσιεύσεις - 100%
Πόσο λεπτός-ή είστε;
ιδανικο βαρος
Παίξτε το πολύ έξυπνο παιχνίδι
Powered by SudokuKingdom.com


Πήγαινε κάτω
Μπαμπούλας
Μπαμπούλας
Web Master
Web Master
Αριθμός μηνυμάτων : 1144
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Μετέωρη η αξιολόγηση σχολείων Empty Μετέωρη η αξιολόγηση σχολείων

Την / Το Σαβ 05 Μαρ 2016, 14:39
Αξιολόγηση στα ελληνικά δημόσια σχολεία τέλος, ορίζει το υπουργείο Παιδείας! Αυτό συνάγεται από τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Νίκου Φίλη, ο οποίος ανέφερε ότι δεν έχει καταλήξει για τον τρόπο αξιολόγησης. Μάλιστα, κατηγόρησε ότι έως τώρα επιχειρήθηκε μια κατ’ ευφημισμόν αξιολόγηση και πλέον μίλησε για «αποτίμηση». Ωστόσο, το ελληνικό σχολείο θεωρείται βέβαιο ότι θα κινείται στο τέλμα της ήσσονος προσπάθειας και της απουσίας οποιασδήποτε αξιολόγησης, αποτίμησης και οι γονείς θα... προσεύχονται να τύχει στο παιδί τους καλός δάσκαλος στα παιδιά τους. Διότι ακόμη και η αυτοαξιολόγηση είναι μία διαδικασία που αρνείται ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς οι συνδικαλιστές του ήταν μεταξύ όσων αντέδρασαν στην αποτίμηση-αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου όταν επιχειρήθηκε το 2011.
Ειδικότερα, μιλώντας χθες στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση για την επιλογή ηγεσιών των Συμβουλίων Επιλογής Σχολικών Συμβούλων, ο κ. Φίλης ανέφερε ότι «δεν έχουμε καταλήξει στον τρόπο που θα γίνει η κατά την άποψη του υπουργείου αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου». Ωστόσο, υποστήριξε ότι «η εκπαίδευση δεινοπάθησε από τους σχεδιασμούς μιας κατ’ ευφημισμόν αξιολόγησης, η οποία απέβλεπε στην τιμωρία των εκπαιδευτικών και όχι στην ενίσχυσή τους, στη στερέωσή τους, στο δύσκολο έτσι κι αλλιώς και σε ιδιαίτερα δύσκολες επιπλέον συνθήκες, εκπαιδευτικό έργο που επιτελούν. Σας το λέω από εμπειρία, από συζήτηση με εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε όλο το φάσμα των πολιτικών δυνάμεων, από τον Γενάρη και μετά του ’15, έχει πνεύσει ένας άνεμος ελευθερίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς».
Βεβαίως, το κλίμα τρομοκρατίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η αξιολόγηση το καλλιέργησαν οι συνδικαλιστές της Αριστεράς για ευνόητους μικροπολιτικούς λόγους. Ωστόσο, το σχετικό προεδρικό διάταγμα 152/13 πουθενά δεν προβλέπει απόλυση εκπαιδευτικού ή ποσόστωση «κακών» εκπαιδευτικών με μισθολογικές κυρώσεις, ενώ τελικά η αξιολόγηση «πάγωσε». Μόνο μερίδα διευθυντών σχολείων την «πέρασαν», αλλά τα αποτελέσματα δεν έχουν εκδοθεί.
Στοχοποίηση
Οσοι αντιδρούσαν στην αξιολόγηση, στοχοποιούσαν ακόμη και τους εκπαιδευτικούς που υποστήριζαν και μετείχαν στην αυτοαξιολόγηση. Μία διαδικασία που γινόταν, όπως όριζε ο νόμος και το Π.Δ. 152, με απόφαση του συλλόγου των εκπαιδευτικών κάθε σχολείου. Ιδού πώς εξήρε χθες ο κ. Φίλης τη λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων: «Για εμάς ο σύλλογος των καθηγητών (σημ.: υπάρχουν και οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί...) δεν είναι ένα διοικητικό όργανο, είναι κάτι περισσότερο. Είναι αυτός που με συλλογικό τρόπο και με προσωπική ευθύνη των συμμετεχόντων θα μπορεί να εμπνεύσει μια αποτελεσματική, σύγχρονη και δημοκρατική λειτουργία συνολικά του σχολείου. Η εκπαίδευση είναι σχέσεις, βεβαίως, είναι σχέσεις σε πολλά επίπεδα εντός και εκτός του σχολείου, αλλά οι σχέσεις αυτές, είναι λογικό να αποδίδουν ενόσω δομούνται πάνω σε ένα πνεύμα δημοκρατίας και τολμώ να πω, και ελευθερίας στο σχολείο». Αυτό ακριβώς επεδίωκε η διαδικασία αυτοαξιολόγησης, την οποία υπονόμευσαν οι συνδικαλιστές διαφόρων αποχρώσεων και πολιτικών αφετηριών.
Πυρά Δημήτρη Καμμένου κατά Νίκου Φίλη
Για προσπάθεια αλλοίωσης του ορθόδοξου χαρακτήρα της Ελλάδας κατηγορεί τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, ο Δημήτρης Καμμένος, βουλευτής των ΑΝΕΛ, κυβερνητικού εταίρου του ΣΥΡΙΖΑ. Εξαιτίας των εμποδίων που θέτει στις επισκέψεις σε σχολεία εγκύκλιος του Νίκου Φίλη –η εγκύκλιος παρότι γενική, ερμηνεύεται ότι στρέφεται κατά ιερέων, καθώς εκδόθηκε ύστερα από καταγγελίες εκπαιδευτικών κατά της επίσκεψης μητροπολιτών σε σχολεία–, ο κ. Καμμένος ζήτησε χθες από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να πάρει άμεσα θέση «για τη νέα κρίση». «Ο κ. Φίλης πρέπει να συνειδητοποιήσει πως η χώρα μας είναι συνυφασμένη με την Εκκλησία και την Ορθοδοξία» τόνισε, συμπληρώνοντας: «Η απαγόρευση των εκπροσώπων της Εκκλησίας να επισκέπτονται τα σχολεία και να αναπτύσσουν ισχυρή και άμεση σχέση και επαφή με τη νεολαία, την ώρα που δίνονται άδειες για δημιουργία τζαμιών στην Αθήνα και για επισκέψεις των μαθητών σε μουσεία Ισλαμικής Τέχνης, δημιουργεί δυστυχώς συνειρμικά υπόνοιες για προσπάθεια αλλοίωσης του ορθόδοξου χαρακτήρα της χώρας».

_________________
Θεός τοις αργούσιν ου παρίσταται.
Σκαιοίσι πολλοίς είς σοφός διόλλυται.
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης