Ελλαδάρα σ' αγαπώ
Παρακαλώ να είστε προσεκτικοί με το "Όνομα χρήστη" σας και τον κωδικό ασφαλείας. Για όποιο πρόβλημα ή ερώτημα έχετε επικοινωνήστε με τους συντονιστές και διαχειριστές του φόρουμ.
Καλή διαμονή.
Καλωσορίσατε στη παρέα μας. Με μια εγγραφή εντελώς δωρεάν θα μπορείτε να βλέπετε όλα τα ποστ των μελών μας. Μη διστάσετε να κάνετε μια εγγραφή. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα όνομα, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένας κωδικός.
Όσοι γνωρίζετε και μπορείτε να συμβάλετε με τις γνώσεις και την ιδιότητά σας σε κάποιους τομείς (νομικά θέματα, λογιστικά, ψυχολογικά κλπ) παρακαλώ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές και συντονιστές μας για να σας κατατοπίσουν πως μπορείτε να προσφέρετε οικειοθελώς πάντα στα μέλη του φόρουμ. Η διαφήμιση θα είναι επακόλουθη.
Όσοι μπορείτε και έχετε κάποιο χρόνο για το φόρουμ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές να σας κάνουν συντονιστές συζητήσεων. Αυτό θα διευκολύνει πολύ κι εμάς και όλα τα μέλη που θα έχουν άμεση ανταπόκριση.
Ψηφοφορία
Έργα ή απλά θεωρία;
1. Σχεδιάζω πολλά πράγματα αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω.
50% / 23
2. Σχεδιάζω λίγα για να μπορώ να τα προλαβαίνω.
17% / 8
3. Δε μου αρέσει να σχεδιάζω, δρω απευθείας.
17% / 8
4. Δεν είμαι άνθρωπος της δράσης.
15% / 7
Πρόσφατα Θέματα
Βρες τη λέξηΔευ 06 Ιαν 2020, 15:45Γιασεμί
ΑφιερώσειςΔευ 06 Ιαν 2020, 12:13Αγάπη
To AIDS κι εμείς...Πεμ 30 Μάης 2019, 20:52Γατούλης
Απρίλιος 2020
ΚυρΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Ημερολόγιο

Κορυφαίοι συγγραφείς
1840 Δημοσιεύσεις - 28%
1144 Δημοσιεύσεις - 17%
660 Δημοσιεύσεις - 10%
590 Δημοσιεύσεις - 9%
Πάνος (520)
520 Δημοσιεύσεις - 8%
460 Δημοσιεύσεις - 7%
400 Δημοσιεύσεις - 6%
360 Δημοσιεύσεις - 5%
340 Δημοσιεύσεις - 5%
310 Δημοσιεύσεις - 5%
Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
5 Δημοσιεύσεις - 100%
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας
3 Δημοσιεύσεις - 100%
Πόσο λεπτός-ή είστε;
ιδανικο βαρος
Παίξτε το πολύ έξυπνο παιχνίδι
Powered by SudokuKingdom.com


Πήγαινε κάτω
Μπαμπούλας
Μπαμπούλας
Web Master
Web Master
Αριθμός μηνυμάτων : 1144
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Τι δεν μπορούν να κάνουν οι εισπρακτικές εταιρείες Empty Τι δεν μπορούν να κάνουν οι εισπρακτικές εταιρείες

Την / Το Πεμ 07 Ιουλ 2016, 18:14
Οι καταναλωτές έχουν αρκετά δικαιώματα, τα οποία οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν
H συμπίεση των εισοδημάτων έχει οδηγήσει πολλούς δανειολήπτες σε δυσκολίες αποπληρωμής των οφειλών. Όπως δείχνουν τα στοιχεία ένας στους δύο δανειολήπτες αναγκάζεται να καθυστερήσει κάποια στιγμή την οφειλή και ενημερώνεται από κάποια εισπρακτική εταιρεία.


Τα τηλέφωνα είναι καθημερινά και πολλές φορές ο ίδιος δανειολήπτης μπορεί να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις από δύο ή και τρεις διαφορετικές εταιρείες, για το ίδιο δάνειο. Και αυτό επειδή οι τράπεζες συνεργάζονται για την είσπραξη των οφειλών με περισσότερες από μία εταιρείες.

Πλήθος είναι τα παράπονα που φτάνουν σε καθημερινή βάση τόσο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όσο και στον Τραπεζικό Μεσολαβητή, και οι καταναλωτές διαμαρτύρονται και καταγγέλλουν αθέμιτες πρακτικές, αφού οι υπάλληλοι αυτών των εταιρειών στις τηλεφωνικές κλήσεις ασκούν στον δανειολήπτη ψυχολογική πίεση, ενώ απειλούν και με διαδικασίες πλειστηριασμού αν το χρέος δεν εξοφληθεί έγκαιρα.

Στην  περίπτωση που δέχεστε τέτοιες κλήσεις θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Δηλαδή
η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.



  • Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
  • Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
  • Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
  • Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
  • Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και  χρήση προσβλητικών εκφράσεων.


Οι πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών συχνά ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας. Και αυτός είναι ο λόγος που η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, έθεσε ορισμένους κανόνες που ρυθμίζουν το πλαίσιο λειτουργίας τους.

Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε ότι:
Είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν και να τηρούν για 1 χρόνο  το περιεχόμενο της επικοινωνίας προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Ο οφειλέτης ενημερώνεται υποχρεωτικά για την καταγραφή και το σκοπό της. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη.


Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών οφείλουν να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στον οφειλέτη ή, μετά από καταγγελία του οφειλέτη στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.

Οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο τηλεφωνικών επικοινωνιών ενημέρωσης στις οποίες προβαίνουν προς τον οφειλέτη και να χορηγούν τα στοιχεία αυτά, εφόσον ζητηθούν, στον οφειλέτη ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Να θυμάστε  ότι σύμφωνα με το νόμο 3758/2009 που διέπει τη λειτουργία τους, ο σκοπός τους είναι η εξώδικη ενημέρωση του δανειολήπτη.

Απαγορεύεται οι υπάλληλοι να εμφανίζονται ως εργαζόμενοι στις τράπεζες, ή ως δικηγόροι, απαγορεύεται να εκφοβίζουν τους δανειολήπτες με απειλές για δήθεν κατασχέσεις και πλειστηριασμούς.

Πάντα, όταν δέχεστε τηλεφώνημα από τέτοια εταιρεία να γράφετε την ώρα κλήσης, το όνομα της εταιρείας και του υπαλλήλου που σας κάλεσε.

Μπορείτε να αρνηθείτε να απαντήσετε, αν δεν έχετε ενημερωθεί επίσημα (εγγράφως από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε) για την εισπρακτική εταιρεία.

Να θυμάστε ότι οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας είναι με νόμο «παγωμένοι» μέχρι το τέλος του χρόνου.

Τέλος  μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελίες και παράπονα για παραβατική συμπεριφορά  εκ μέρους της εισπρακτικής εταιρείας, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην τηλεφωνική γραμμή 1520.

_________________
Θεός τοις αργούσιν ου παρίσταται.
Σκαιοίσι πολλοίς είς σοφός διόλλυται.
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης