- ΜπαμπούλαςWeb MasterΤα έκανες 100!Όποιος γράφει τα πρώτα 100 μηνύματα!Για πάντα εδώ!Για τους Θαμώνες του Φόρουμ!
- FRole : Σχεδίαση Φόρουμ
GRole : Coach Specialist
Αριθμός μηνυμάτων : 384
Ηλικία : 48
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ιστορική αναδρομή του παιχνιδιού Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο.
Τρι 03 Ιαν 2012, 00:01
Το “Παλέρμο”, γνωστό και ως “Μαφία”, είναι ένα mind game που παίζεται με πολλά άτομα (εφτά ή και περισσότερα).
Το “Παλέρμο” είναι γνωστό παγκοσμίως με την ονομασία “Werewolf” ή “Mafia”. Δημιουργήθηκε την άνοιξη του 1986 από τον Dimma Davidoff. Ενώ σπούδαζε ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας, ταυτόχρονα παρέδιδε μαθήματα ψυχολογίας σε μαθητές λυκείου. Η διπλωματική του ήταν για το χρόνο ως το κύριο προϊόν την ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης. Έτσι στην τάξη του “έπαιζε” με τις έννοιες που αντιλαμβανόμαστε το χρόνο. Γιατί ξοδεύουμε το χρόνο μας έτσι όπως τον ξοδεύουμε; Υπάρχει χρόνος που ξοδεύουμε με τρόπο διαφορετικό από αυτό που θα θέλαμε; Ο Davidoff προσπαθούσε να βρει μία δραστηριότητα για τους μαθητές του, που θα διαρκούσε τον περισσότερο χρόνο με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια (δηλ. την προετοιμασία των μαθημάτων του). Προσπαθούσε να βρει ψυχολογικά παιχνίδια, για να γίνεται το μάθημα χωρίς προετοιμασία. Πρώτα ζητούσε από δύο μαθητές του να κάνουν μία μυστική συμφωνία στο διάδρομο για ένα θέμα που ήθελαν να συζητήσουν. Μετά ζητούσαν από την υπόλοιπη τάξη να το μαντέψει. Καθώς παρακολουθούσε τη συζήτηση, ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι το ΠΟΙΟΣ είναι στη συμφωνία είναι το μεγαλύτερο μυστικό απ’ όλα. Οι μαθητές του έγιναν οι πρώτοι παίχτες. Πολύ γρήγορα το παιχνίδι διαδόθηκε στους κοιτώνες και τις καλοκαιρινές κατασκηνώσεις του Πανεπιστημίου της Μόσχας. Το παιχνίδι έγινε δημοφιλές και σε άλλα πανεπιστήμια και σχολεία της Σοβιετικής Ένωσης και το 1990 άρχισε να παίζεται στην Ευρώπη και αργότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γρήγορα δημιουργήθηκαν ενώσεις όπως η θρυλική Assassins Guild του MIT, ενώ ακόμη και σήμερα υπάρχουν τεράστιες ομάδες που συναντιούνται τακτικά στην Βοστόνη, Νέα Υόρκη και Λονδίνο. Το “Παλέρμο” θεωρείται ένα από τα 50 ιστορικά και πολιτιστικά πιο σπουδαία παιχνίδια από το 1800″.
Το “Παλέρμο” είναι γνωστό παγκοσμίως με την ονομασία “Werewolf” ή “Mafia”. Δημιουργήθηκε την άνοιξη του 1986 από τον Dimma Davidoff. Ενώ σπούδαζε ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας, ταυτόχρονα παρέδιδε μαθήματα ψυχολογίας σε μαθητές λυκείου. Η διπλωματική του ήταν για το χρόνο ως το κύριο προϊόν την ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης. Έτσι στην τάξη του “έπαιζε” με τις έννοιες που αντιλαμβανόμαστε το χρόνο. Γιατί ξοδεύουμε το χρόνο μας έτσι όπως τον ξοδεύουμε; Υπάρχει χρόνος που ξοδεύουμε με τρόπο διαφορετικό από αυτό που θα θέλαμε; Ο Davidoff προσπαθούσε να βρει μία δραστηριότητα για τους μαθητές του, που θα διαρκούσε τον περισσότερο χρόνο με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια (δηλ. την προετοιμασία των μαθημάτων του). Προσπαθούσε να βρει ψυχολογικά παιχνίδια, για να γίνεται το μάθημα χωρίς προετοιμασία. Πρώτα ζητούσε από δύο μαθητές του να κάνουν μία μυστική συμφωνία στο διάδρομο για ένα θέμα που ήθελαν να συζητήσουν. Μετά ζητούσαν από την υπόλοιπη τάξη να το μαντέψει. Καθώς παρακολουθούσε τη συζήτηση, ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι το ΠΟΙΟΣ είναι στη συμφωνία είναι το μεγαλύτερο μυστικό απ’ όλα. Οι μαθητές του έγιναν οι πρώτοι παίχτες. Πολύ γρήγορα το παιχνίδι διαδόθηκε στους κοιτώνες και τις καλοκαιρινές κατασκηνώσεις του Πανεπιστημίου της Μόσχας. Το παιχνίδι έγινε δημοφιλές και σε άλλα πανεπιστήμια και σχολεία της Σοβιετικής Ένωσης και το 1990 άρχισε να παίζεται στην Ευρώπη και αργότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γρήγορα δημιουργήθηκαν ενώσεις όπως η θρυλική Assassins Guild του MIT, ενώ ακόμη και σήμερα υπάρχουν τεράστιες ομάδες που συναντιούνται τακτικά στην Βοστόνη, Νέα Υόρκη και Λονδίνο. Το “Παλέρμο” θεωρείται ένα από τα 50 ιστορικά και πολιτιστικά πιο σπουδαία παιχνίδια από το 1800″.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης