- ΜπαμπούλαςWeb MasterΤα έκανες 100!Όποιος γράφει τα πρώτα 100 μηνύματα!Για πάντα εδώ!Για τους Θαμώνες του Φόρουμ!
- FRole : Σχεδίαση Φόρουμ
GRole : Coach Specialist
Αριθμός μηνυμάτων : 384
Ηλικία : 48
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ρόλοι Παικτών
Τρι 03 Ιαν 2012, 01:57
Ο Πληροφοριοδότης: Γνωρίζει ποιος είναι ο Φανερός Μαφιόζος Α. Οι κινήσεις του πρέπει να είναι προσεκτικές όμως για να μη γίνει αντιληπτός στους μαφιόζους.
Ο Γιατρός: Κάθε νύχτα (μετά τις 20:10 – 03:00) επιλέγει έναν παίχτη εκτός από τον εαυτό του. Στέλνει το όνομα του παίκτη στη ΣΕ με πμ. Αν επιλέξει το θύμα των μαφιόζων για εκείνη τη νύχτα, τότε το σώζει και δεν πεθαίνει κανείς τη νύχτα (ο αφηγητής το μεσημέρι στη 13:00 αναφέρει ότι δεν υπάρχει θύμα χωρίς να αναφέρει ποιον είχαν σκοπό οι δολοφόνοι και ούτε φυσικά πώς σώθηκε).
Οι 2 Συγκάτοικοι: Δύο αθώοι πολίτες όπου ο καθένας γνωρίζει ότι ο άλλος είναι αθώος.
Ο Ντετέκτιβ: Κάθε νύχτα μετά τις 20:10 – 03:00 επιλέγει έναν παίκτη και ο αφηγητής του λέει αν είναι μαφιόζος ή όχι. Η μοναδική ερώτηση δηλαδή που μπορεί να κάνει ο ντετέκτιβ είναι «είναι ο Χ μαφιόζος;» κι η απάντηση θα είναι ναι ή όχι. (Ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες).
Το Αλεξίσφαιρο Γιλέκο: Αν τον δολοφονήσουν οι μαφιόζοι νύχτα, δεν πεθαίνει (ο αφηγητής το μεσημέρι δεν αποκαλύπτει ποιος είναι - απλά ότι δεν έγινε φόνος τη νύχτα).
Ο Δήμαρχος: Σε περίπτωση ισοψηφίας σε κάποια ψηφοφορία, η ψήφος του μετράει διπλή (αν γίνει αυτό ο αφηγητής δεν αποκαλύπτει ποιος είναι ο δήμαρχος, απλά ότι μέσα σε αυτούς που ψήφισαν αυτόν που αποχώρησε υπάρχει και η ψήφος του δημάρχου). Αν ο δήμαρχος έχει βγει από το παιχνίδι ή δεν έχει ψηφίσει στον συγκεκριμένο γύρο, τότε προχωράμε σε παράταση της ψηφοφορίας μέσω δημοσκόπησης διάρκειας 1 ώρας.
Ο Δικηγόρος: Μετά την ψηφοφορία και ως το τέλος της ημέρας (20:10 – 03:00) έχει δικαίωμα αν θέλει να επιλέξει έναν παίχτη (τον οποίο λέει μέσω πμ στη ΣΕ). Όλες οι ψήφοι που θα πάρει ο παίχτης αυτός μηδενίζονται με το τέλος της ψηφοφορίας (δε μπορεί να επιλέξει τον εαυτό του). Δεν ανακοινώνεται από τη ΣΕ η επιλογή του δικηγόρου, εκτός αν ο παίχτης που επέλεξε είναι αυτός για αποχώρηση. Σε αυτή τη περίπτωση βγαίνει ο δεύτερος σε ψήφους.
Το Μέντιουμ: Μπορεί κατά τη διάρκεια της νύχτας (από τη δεύτερη νύχτα και μετά 20:10 – 03:00) να ρωτήσει κρυφά τον αφηγητή για την ταυτότητα ενός παίχτη που είναι ανενεργός (φάντασμα). Η ΣΕ απαντάει με "ναι" ή "όχι". (Ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες).
Η Μάγισσα: Η μάγισσα γνωρίζει ποιον προσπαθούν να σκοτώσουν οι μαφιόζοι και μια φορά σε όλο το παιχνίδι έχει δικαίωμα να τον σώσει, καθώς και μια φορά σε όλο το παιχνίδι έχει δικαίωμα να σκοτώσει όποιον θέλει κατά τη διάρκεια της νύχτας (παίζει αμέσως μετά τους μαφιόζους). Εάν δολοφονήσει τον αντίπαλο μαφιόζο πεθαίνει επίσης. Κατά την ανακοίνωση του θύματος από τον αφηγητή, σε περίπτωση που υπάρχει και θύμα από τους μαφιόζους, δεν αναφέρεται πώς σκοτώθηκε το κάθε θύμα (αυτό γίνεται για να μπερδευτούν οι πολίτες και να μπει και η επιλογή στο μυαλό τους ότι μπορεί να συνέβη και κάρφωμα, ώστε να μεγαλώσει η σύγχυση).
Ο Αυτοκράτορας: Μετά την ψηφοφορία μπορεί να δώσει ασυλία σε κάποιον για την ψηφοφορία της επόμενης ημέρας. Ξεκινά να δίνει ασυλίες στο τέλος της πρώτης ψηφοφορίας. Μπορεί να δώσει και στον εαυτό του μόνο μια φορά σε όλο το παιχνίδι. Στέλνει με πμ. στη ΣΕ την ασυλία μετά από την ψηφοφορία και πριν από την δολοφονία της επόμενης ημέρας. Ύστερα η ΣΕ ανακοινώνει ποιος παίχτης έχει την ασυλία. Η ασυλία ΔΕΝ προστατεύει τον παίχτη από τις κάρτες ίντριγκας.
Ο Διεφθαρμένος Αστυνομικός (κερδίζει με τους μαφιόζους): Είναι πολίτης (ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες). Οι μαφιόζοι ξέρουν ποιος είναι, αυτός όμως δε γνωρίζει την ταυτότητα τους. Όταν όμως καταλάβει ποιοι είναι, προσπαθεί να στρέψει τις υποψίες μακριά απ' αυτούς. Έχει δικαίωμα μία φορά σε όλο το παιχνίδι, αφότου ολοκληρωθεί η ψηφοφορία αλλά πριν ανακοινωθεί το αποτέλεσμα να αλλάξει τις ψήφους που έχουν πάρει 2 παίκτες μεταξύ τους (δε μπορεί να επιλέξει τον εαυτό του). Σε περίπτωση που θέλει να χρησιμοποιήσει την ιδιότητά του και μόνο, πρέπει να ειδοποιήσει την Συντονιστική Επιτροπή μεταξύ 20:00 και 20:05 ότι θέλει να κάνει χρήση της ιδιότητας του, αναφέροντάς της τα δύο ονόματα των οποίων τις ψήφους θέλει να αντιστρέψει. Αν την έχει χρησιμοποιήσει μια φορά ήδη, η δεύτερη φορά θεωρείται εκ των πραγμάτων άκυρη και δε θα ληφθεί υπόψη.
Η Πόρνη: Μετά τις 20:10 και καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας αποφασίζει με ποιον παίχτη θα «κοιμηθεί». Οι ιδιότητες του παίχτη αυτού ακυρώνονται για μία μέρα (20:10 – 20:00). Δεν μπορεί να «κοιμηθεί» όμως δύο συνεχόμενες μέρες με τον ίδιο παίχτη, γιατί ξενερώνει και δημιουργεί στον πελάτη την εντύπωση ότι έχουν συνάψει σχέση. Νικά μαζί με τους μαφιόζους καθώς της δίνουν περισσότερα χρήματα.
Ο Έρωτας: Την πρώτη νύχτα ξυπνά και επιλέγει δύο παίκτες. Οι παίκτες στη συνέχεια ενημερώνονται ο ένας για τον άλλον και γίνονται "εραστές". Αν κάποιος από τους δύο σκοτωθεί ο άλλος που είναι τρελά ερωτευμένος αυτοκτονεί. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να είστε ερωτευμένοι με έναν δολοφόνο.
Ο Ρουφιάνος: Ξεκινά το παιχνίδι χωρίς να γνωρίζει κανέναν παίχτη. Κάθε Τρίτη και Πέμπτη (ημερολογιακές ημέρες) μπορεί να ρωτήσει την ΣΕ για την ταυτότητα ΕΝΟΣ ατόμου και μαθαίνει εάν είναι πολίτης ή δολοφόνος. Μπορεί να ρωτάει όσο υπάρχουν πάνω από 8 άτομα στο παιχνίδι (δηλ. τουλάχιστον 9). Εξυπακούεται ότι απαγορεύεται να επικοινωνεί με οποιονδήποτε παίχτη κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Προσοχή: Εάν οι δολοφόνοι τον ανακαλύψουν όσο αυτός είναι ακόμα στο παιχνίδι, τότε αυτόματα αυτό λήγει υπέρ των δολοφόνων
Ο Καταραμένος: Ένας πολίτης που εάν δεχθεί επίθεση από τους δολοφόνους κατά τη διάρκεια της νύχτας, δε πεθαίνει αλλά γίνεται ένας από αυτούς! Ο αφηγητής πρέπει να ενημερώσει τους πολίτες ότι οι δολοφόνοι απήγαγαν τον καταραμένο και τον έκαναν δολοφόνο.
Ο Διευθυντής Αστυνομίας: Μπορεί να ψηφίσει όσους παίχτες θέλει κατά τη διάρκεια της νύχτας, όχι μόνο έναν. Μόνο 1 ψήφο στον καθένα.
Ο Αρχιμαφιόζος: Ο βασικός δολοφόνος, ο Αρχηγός της οργάνωσης. Συντονίζει τις δολοφονίες κατά τη διάρκεια της νύχτας και αναθέτει ποιος μαφιόζος θα εκτελέσει την κάθε δολοφονία. Στην αρχή του παιχνιδιού δεν τον γνωρίζει κανείς από τους πολίτες. Αν αποχωρήσει οι υπόλοιποι δολοφόνοι εκλέγουν μεταξύ τους τον νέο αρχιμαφιόζο. Ο αρχιμαφιόζος ενημερώνει στη ΣΕ ποιο θα είναι το επόμενο θύμα μέχρι τις 12:00. Αν δε το κάνει τότε αναφέρεται ότι δεν υπάρχει δολοφονία.
Ο Φανερός Μαφιόζος Α: Τσιράκι του αρχιμαφιόζου τον οποίο ο πληροφοριοδότης τον γνωρίζει από την αρχή του παιχνιδιού.
Ο Φανερός Μαφιόζος Β: Τσιράκι του αρχιμαφιόζου και αυτός που έχει όμως κόντρα με αντίπαλη μαφία. Το αποτέλεσμα είναι ο αντίπαλος μαφιόζος να ξέρει την ταυτότητα του.
Ο Κρυφός Μαφιόζος (Γ, Δ, Ε κλπ): Το τρίτο (τέταρτο, πέμπτο κλπ) τσιράκι του αρχιμαφιόζου που ξέρει όμως να φυλάει τα νώτα του και κανείς δε γνωρίζει την ταυτότητα του. Μόνο ο Κρυφός μαφιόζος μπορεί να κάνει μια φορά σε όλο το παιχνίδι το κανονικό κάρφωμα.
Ο Αντίπαλος Μαφιόζος (συνασπίζεται με τους πολίτες): Είναι μαφιόζος (ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες) αλλά συνεργάζεται με τους αθώους πολίτες με σκοπό να εξοντώσει τους μαφιόζους. Δεν συνεργάζεται με τους άλλους μαφιόζους ούτε δολοφονεί κάποιον τις νύχτες. Εάν δολοφονηθεί από τους κανονικούς μαφιόζους, σκοτώνεται και ο μαφιόζος που τον δολοφόνησε. Επιπλέον, γνωρίζει και την ταυτότητα του Φανερού Μαφιόζου Β. Οι κινήσεις του πρέπει να είναι προσεκτικές όμως για να μη γίνει αντιληπτός στους μαφιόζους. Αν όλοι οι μαφιόζοι βγουν από το παιχνίδι/γίνουν φαντάσματα, ο αντίπαλος μαφιόζος γίνεται ο κακός, παίρνει τη θέση τους και κάνει εκείνος τις δολοφονίες ενώ κερδίζει εάν μείνει αυτός και ακόμη ένας παίχτης. Σε περίπτωση που επανέλθει κάποιος μαφιόζος στο παιχνίδι ενώ όλοι οι μαφιόζοι ήταν φαντάσματα/εκτός παιχνιδιού (ακόμη και αν είναι αρχιμαφιόζος αυτός που επανέρχεται) επανέρχεται με το ρόλο του απλού πολίτη και σκοπός του είναι να εξοντώσει τον αντίπαλο μαφιόζο που του πήρε τη θέση.
Ο Γιατρός: Κάθε νύχτα (μετά τις 20:10 – 03:00) επιλέγει έναν παίχτη εκτός από τον εαυτό του. Στέλνει το όνομα του παίκτη στη ΣΕ με πμ. Αν επιλέξει το θύμα των μαφιόζων για εκείνη τη νύχτα, τότε το σώζει και δεν πεθαίνει κανείς τη νύχτα (ο αφηγητής το μεσημέρι στη 13:00 αναφέρει ότι δεν υπάρχει θύμα χωρίς να αναφέρει ποιον είχαν σκοπό οι δολοφόνοι και ούτε φυσικά πώς σώθηκε).
Οι 2 Συγκάτοικοι: Δύο αθώοι πολίτες όπου ο καθένας γνωρίζει ότι ο άλλος είναι αθώος.
Ο Ντετέκτιβ: Κάθε νύχτα μετά τις 20:10 – 03:00 επιλέγει έναν παίκτη και ο αφηγητής του λέει αν είναι μαφιόζος ή όχι. Η μοναδική ερώτηση δηλαδή που μπορεί να κάνει ο ντετέκτιβ είναι «είναι ο Χ μαφιόζος;» κι η απάντηση θα είναι ναι ή όχι. (Ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες).
Το Αλεξίσφαιρο Γιλέκο: Αν τον δολοφονήσουν οι μαφιόζοι νύχτα, δεν πεθαίνει (ο αφηγητής το μεσημέρι δεν αποκαλύπτει ποιος είναι - απλά ότι δεν έγινε φόνος τη νύχτα).
Ο Δήμαρχος: Σε περίπτωση ισοψηφίας σε κάποια ψηφοφορία, η ψήφος του μετράει διπλή (αν γίνει αυτό ο αφηγητής δεν αποκαλύπτει ποιος είναι ο δήμαρχος, απλά ότι μέσα σε αυτούς που ψήφισαν αυτόν που αποχώρησε υπάρχει και η ψήφος του δημάρχου). Αν ο δήμαρχος έχει βγει από το παιχνίδι ή δεν έχει ψηφίσει στον συγκεκριμένο γύρο, τότε προχωράμε σε παράταση της ψηφοφορίας μέσω δημοσκόπησης διάρκειας 1 ώρας.
Ο Δικηγόρος: Μετά την ψηφοφορία και ως το τέλος της ημέρας (20:10 – 03:00) έχει δικαίωμα αν θέλει να επιλέξει έναν παίχτη (τον οποίο λέει μέσω πμ στη ΣΕ). Όλες οι ψήφοι που θα πάρει ο παίχτης αυτός μηδενίζονται με το τέλος της ψηφοφορίας (δε μπορεί να επιλέξει τον εαυτό του). Δεν ανακοινώνεται από τη ΣΕ η επιλογή του δικηγόρου, εκτός αν ο παίχτης που επέλεξε είναι αυτός για αποχώρηση. Σε αυτή τη περίπτωση βγαίνει ο δεύτερος σε ψήφους.
Το Μέντιουμ: Μπορεί κατά τη διάρκεια της νύχτας (από τη δεύτερη νύχτα και μετά 20:10 – 03:00) να ρωτήσει κρυφά τον αφηγητή για την ταυτότητα ενός παίχτη που είναι ανενεργός (φάντασμα). Η ΣΕ απαντάει με "ναι" ή "όχι". (Ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες).
Η Μάγισσα: Η μάγισσα γνωρίζει ποιον προσπαθούν να σκοτώσουν οι μαφιόζοι και μια φορά σε όλο το παιχνίδι έχει δικαίωμα να τον σώσει, καθώς και μια φορά σε όλο το παιχνίδι έχει δικαίωμα να σκοτώσει όποιον θέλει κατά τη διάρκεια της νύχτας (παίζει αμέσως μετά τους μαφιόζους). Εάν δολοφονήσει τον αντίπαλο μαφιόζο πεθαίνει επίσης. Κατά την ανακοίνωση του θύματος από τον αφηγητή, σε περίπτωση που υπάρχει και θύμα από τους μαφιόζους, δεν αναφέρεται πώς σκοτώθηκε το κάθε θύμα (αυτό γίνεται για να μπερδευτούν οι πολίτες και να μπει και η επιλογή στο μυαλό τους ότι μπορεί να συνέβη και κάρφωμα, ώστε να μεγαλώσει η σύγχυση).
Ο Αυτοκράτορας: Μετά την ψηφοφορία μπορεί να δώσει ασυλία σε κάποιον για την ψηφοφορία της επόμενης ημέρας. Ξεκινά να δίνει ασυλίες στο τέλος της πρώτης ψηφοφορίας. Μπορεί να δώσει και στον εαυτό του μόνο μια φορά σε όλο το παιχνίδι. Στέλνει με πμ. στη ΣΕ την ασυλία μετά από την ψηφοφορία και πριν από την δολοφονία της επόμενης ημέρας. Ύστερα η ΣΕ ανακοινώνει ποιος παίχτης έχει την ασυλία. Η ασυλία ΔΕΝ προστατεύει τον παίχτη από τις κάρτες ίντριγκας.
Ο Διεφθαρμένος Αστυνομικός (κερδίζει με τους μαφιόζους): Είναι πολίτης (ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες). Οι μαφιόζοι ξέρουν ποιος είναι, αυτός όμως δε γνωρίζει την ταυτότητα τους. Όταν όμως καταλάβει ποιοι είναι, προσπαθεί να στρέψει τις υποψίες μακριά απ' αυτούς. Έχει δικαίωμα μία φορά σε όλο το παιχνίδι, αφότου ολοκληρωθεί η ψηφοφορία αλλά πριν ανακοινωθεί το αποτέλεσμα να αλλάξει τις ψήφους που έχουν πάρει 2 παίκτες μεταξύ τους (δε μπορεί να επιλέξει τον εαυτό του). Σε περίπτωση που θέλει να χρησιμοποιήσει την ιδιότητά του και μόνο, πρέπει να ειδοποιήσει την Συντονιστική Επιτροπή μεταξύ 20:00 και 20:05 ότι θέλει να κάνει χρήση της ιδιότητας του, αναφέροντάς της τα δύο ονόματα των οποίων τις ψήφους θέλει να αντιστρέψει. Αν την έχει χρησιμοποιήσει μια φορά ήδη, η δεύτερη φορά θεωρείται εκ των πραγμάτων άκυρη και δε θα ληφθεί υπόψη.
Η Πόρνη: Μετά τις 20:10 και καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας αποφασίζει με ποιον παίχτη θα «κοιμηθεί». Οι ιδιότητες του παίχτη αυτού ακυρώνονται για μία μέρα (20:10 – 20:00). Δεν μπορεί να «κοιμηθεί» όμως δύο συνεχόμενες μέρες με τον ίδιο παίχτη, γιατί ξενερώνει και δημιουργεί στον πελάτη την εντύπωση ότι έχουν συνάψει σχέση. Νικά μαζί με τους μαφιόζους καθώς της δίνουν περισσότερα χρήματα.
Ο Έρωτας: Την πρώτη νύχτα ξυπνά και επιλέγει δύο παίκτες. Οι παίκτες στη συνέχεια ενημερώνονται ο ένας για τον άλλον και γίνονται "εραστές". Αν κάποιος από τους δύο σκοτωθεί ο άλλος που είναι τρελά ερωτευμένος αυτοκτονεί. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να είστε ερωτευμένοι με έναν δολοφόνο.
Ο Ρουφιάνος: Ξεκινά το παιχνίδι χωρίς να γνωρίζει κανέναν παίχτη. Κάθε Τρίτη και Πέμπτη (ημερολογιακές ημέρες) μπορεί να ρωτήσει την ΣΕ για την ταυτότητα ΕΝΟΣ ατόμου και μαθαίνει εάν είναι πολίτης ή δολοφόνος. Μπορεί να ρωτάει όσο υπάρχουν πάνω από 8 άτομα στο παιχνίδι (δηλ. τουλάχιστον 9). Εξυπακούεται ότι απαγορεύεται να επικοινωνεί με οποιονδήποτε παίχτη κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Προσοχή: Εάν οι δολοφόνοι τον ανακαλύψουν όσο αυτός είναι ακόμα στο παιχνίδι, τότε αυτόματα αυτό λήγει υπέρ των δολοφόνων
Ο Καταραμένος: Ένας πολίτης που εάν δεχθεί επίθεση από τους δολοφόνους κατά τη διάρκεια της νύχτας, δε πεθαίνει αλλά γίνεται ένας από αυτούς! Ο αφηγητής πρέπει να ενημερώσει τους πολίτες ότι οι δολοφόνοι απήγαγαν τον καταραμένο και τον έκαναν δολοφόνο.
Ο Διευθυντής Αστυνομίας: Μπορεί να ψηφίσει όσους παίχτες θέλει κατά τη διάρκεια της νύχτας, όχι μόνο έναν. Μόνο 1 ψήφο στον καθένα.
Ο Αρχιμαφιόζος: Ο βασικός δολοφόνος, ο Αρχηγός της οργάνωσης. Συντονίζει τις δολοφονίες κατά τη διάρκεια της νύχτας και αναθέτει ποιος μαφιόζος θα εκτελέσει την κάθε δολοφονία. Στην αρχή του παιχνιδιού δεν τον γνωρίζει κανείς από τους πολίτες. Αν αποχωρήσει οι υπόλοιποι δολοφόνοι εκλέγουν μεταξύ τους τον νέο αρχιμαφιόζο. Ο αρχιμαφιόζος ενημερώνει στη ΣΕ ποιο θα είναι το επόμενο θύμα μέχρι τις 12:00. Αν δε το κάνει τότε αναφέρεται ότι δεν υπάρχει δολοφονία.
Ο Φανερός Μαφιόζος Α: Τσιράκι του αρχιμαφιόζου τον οποίο ο πληροφοριοδότης τον γνωρίζει από την αρχή του παιχνιδιού.
Ο Φανερός Μαφιόζος Β: Τσιράκι του αρχιμαφιόζου και αυτός που έχει όμως κόντρα με αντίπαλη μαφία. Το αποτέλεσμα είναι ο αντίπαλος μαφιόζος να ξέρει την ταυτότητα του.
Ο Κρυφός Μαφιόζος (Γ, Δ, Ε κλπ): Το τρίτο (τέταρτο, πέμπτο κλπ) τσιράκι του αρχιμαφιόζου που ξέρει όμως να φυλάει τα νώτα του και κανείς δε γνωρίζει την ταυτότητα του. Μόνο ο Κρυφός μαφιόζος μπορεί να κάνει μια φορά σε όλο το παιχνίδι το κανονικό κάρφωμα.
Ο Αντίπαλος Μαφιόζος (συνασπίζεται με τους πολίτες): Είναι μαφιόζος (ο αντίπαλος μαφιόζος θεωρείται μαφιόζος ενώ ο διεφθαρμένος αστυνομικός και η πόρνη θεωρούνται πολίτες) αλλά συνεργάζεται με τους αθώους πολίτες με σκοπό να εξοντώσει τους μαφιόζους. Δεν συνεργάζεται με τους άλλους μαφιόζους ούτε δολοφονεί κάποιον τις νύχτες. Εάν δολοφονηθεί από τους κανονικούς μαφιόζους, σκοτώνεται και ο μαφιόζος που τον δολοφόνησε. Επιπλέον, γνωρίζει και την ταυτότητα του Φανερού Μαφιόζου Β. Οι κινήσεις του πρέπει να είναι προσεκτικές όμως για να μη γίνει αντιληπτός στους μαφιόζους. Αν όλοι οι μαφιόζοι βγουν από το παιχνίδι/γίνουν φαντάσματα, ο αντίπαλος μαφιόζος γίνεται ο κακός, παίρνει τη θέση τους και κάνει εκείνος τις δολοφονίες ενώ κερδίζει εάν μείνει αυτός και ακόμη ένας παίχτης. Σε περίπτωση που επανέλθει κάποιος μαφιόζος στο παιχνίδι ενώ όλοι οι μαφιόζοι ήταν φαντάσματα/εκτός παιχνιδιού (ακόμη και αν είναι αρχιμαφιόζος αυτός που επανέρχεται) επανέρχεται με το ρόλο του απλού πολίτη και σκοπός του είναι να εξοντώσει τον αντίπαλο μαφιόζο που του πήρε τη θέση.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης