Ελλαδάρα σ' αγαπώ
Παρακαλώ να είστε προσεκτικοί με το "Όνομα χρήστη" σας και τον κωδικό ασφαλείας. Για όποιο πρόβλημα ή ερώτημα έχετε επικοινωνήστε με τους συντονιστές και διαχειριστές του φόρουμ.
Καλή διαμονή.


Ελλαδάρα σ' αγαπώ
Παρακαλώ να είστε προσεκτικοί με το "Όνομα χρήστη" σας και τον κωδικό ασφαλείας. Για όποιο πρόβλημα ή ερώτημα έχετε επικοινωνήστε με τους συντονιστές και διαχειριστές του φόρουμ.
Καλή διαμονή.

Ελλαδάρα σ' αγαπώ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Ελλαδάρα σ' αγαπώΣύνδεση

Η Ελλάδα σε ανάγκη και οι Έλληνες όλοι ενωμένοι

Καλωσορίσατε στη παρέα μας. Με μια εγγραφή εντελώς δωρεάν θα μπορείτε να βλέπετε όλα τα ποστ των μελών μας. Μη διστάσετε να κάνετε μια εγγραφή. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα όνομα, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένας κωδικός.
Όσοι γνωρίζετε και μπορείτε να συμβάλετε με τις γνώσεις και την ιδιότητά σας σε κάποιους τομείς (νομικά θέματα, λογιστικά, ψυχολογικά κλπ) παρακαλώ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές και συντονιστές μας για να σας κατατοπίσουν πως μπορείτε να προσφέρετε οικειοθελώς πάντα στα μέλη του φόρουμ. Η διαφήμιση θα είναι επακόλουθη.
Όσοι μπορείτε και έχετε κάποιο χρόνο για το φόρουμ επικοινωνήστε με τους διαχειριστές να σας κάνουν συντονιστές συζητήσεων. Αυτό θα διευκολύνει πολύ κι εμάς και όλα τα μέλη που θα έχουν άμεση ανταπόκριση.

descriptionΠότε και πώς νηστεύουμε EmptyΠότε και πώς νηστεύουμε

more_horiz
Η λέξη  νηστεία είναι σύνθετη και προέρχεται από το αρνητικό μόριο νη και το ρήμα εσθίω, που είναι άλλος τρόπος του έσθω και του έδω και που σημαίνει τρώγω. Νήστις – η πρώτη λέξη που δημιουργήθηκε – σημαίνει αυτός που δεν εσθίει, που δεν τρώγει. Από την λέξη αυτή στη συνέχεια προήλθε το ρήμα νηστεύω και το αφηρημένο ουσιαστικό νηστεία, που αρχικά σήμαινε την πλήρη αποχή από τροφές και ποτά, δηλαδή την ασιτία και ατροφία.
Αργότερα, με την αύξηση της χρονικής διάρκειας και την προοδευτική διαμόρφωση του θεσμού της νηστείας, νηστεία δεν σήμαινε μόνο την πλήρη αποχή από στερεές ή υγρές τροφές, αλλά και την μερική αποχή, την αποχή δηλαδή από ορισμένες τροφές και την λήψη άλλων, συγκεκριμένων τροφών. Έτσι έχουμε την διάκριση σε νηστήσιμες και αρτυμένες ή αρτύσιμες τροφές.
Κατά την διάκριση αυτή νηστήσιμες τροφές θεωρούνται το ψωμί, τα λαχανικά, οι καρποί και μάλιστα οι ξηροί, οι ελιές και άλλα.
Αρτύσιμα, αντίθετα, θεωρούνται τα διάφορα φαγητά που μαγειρεύουμε με την χρήσι ελαίου ή βουτήρου και διαφόρων καρυκευμάτων, όπως και το κρασί (Όταν δεν τρώμε λάδι, δεν πίνουμε και κρασί).

_________________

«[…] Ἔχω βαρεθεῖ νὰ ἀκούω καὶ νὰ διαβάζω περὶ τοῦ «κατηχητικοῦ» χαρακτήρα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν […] Οἱ μαθητὲς θέλουν – καὶ συχνὰ οἱ ἀλλόθρησκοι πολὺ περισσότερο, εἴτε ἀρέσει σὲ μερικοὺς εἴτε ὄχι – νὰ τοὺς πεῖς πέντε σταράτες κουβέντες γιὰ τὸν Χριστό, τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν σύγχρονη ζωή».


privacy_tip Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
power_settings_newLogin to reply